Test email

Now writing from my email address and checking whether it works. // Rebecca

Det funkade ju utmärkt! :slight_smile: Vore jättebra om någon annan - som ännu aldrig loggat in här på forumet- också kunde testa att mejla en post till forumet på detta vis. Adressen som används är alltså igdore1+organisations-osc-sweden@discoursemail.com

Trevligt att vara här! :slight_smile:

1 Like

Jag gillar hur OSC Sweden’s färger matchar IGDORE’s färger… :grin: Det var aldrig medvetet som jag valde de färgerna till IGDORE’s logga, det bara blev så. Kanske har jag längtat hem mer än jag anat. :wink:

1 Like

En annan sak kopplat till detta. Hur gör jag för att få weekly prenumerationer bara på denna del av forumet? Det är ju ett stort forum så det kan bli rätt mycket annars.

1 Like

Möjligen finns det ett smidigare sätt jag inte hittat än, men detta är mitt förslag på lösning:

Klicka på kategorin du inte vill följa, t.ex. “Academia”. Då får du upp den vy jag klistrat in ovan. Högt upp till höger finns en cirkel. Klicka på den och välj hur ofta du vill få notifikationer från den kategorin. Om du väljer “Mute” så hör du aldrig någonting från den kategorin.

Gör sedan samma procedur för varje kategori du inte vill följa.

Tack :slight_smile:

1 Like

Jag testar att svara via mailen och ser om det funkar :blush:

1 Like

Funkar superbra!

1 Like

Ska vi kanske ha en presentationstråd eller nåt? Då blir det kanske lite enklare för nya personer att komma in och sedan bli inkluderade på hemsidan också?