Test email

Now writing from my email address and checking whether it works. // Rebecca

Det funkade ju utmÀrkt! :slight_smile: Vore jÀttebra om nÄgon annan - som Ànnu aldrig loggat in hÀr pÄ forumet- ocksÄ kunde testa att mejla en post till forumet pÄ detta vis. Adressen som anvÀnds Àr alltsÄ igdore1+organisations-osc-sweden@discoursemail.com

Trevligt att vara hÀr! :slight_smile:

1 Like

Jag gillar hur OSC Sweden’s fĂ€rger matchar IGDORE’s fĂ€rger
 :grin: Det var aldrig medvetet som jag valde de fĂ€rgerna till IGDORE’s logga, det bara blev sĂ„. Kanske har jag lĂ€ngtat hem mer Ă€n jag anat. :wink:

1 Like

En annan sak kopplat till detta. Hur gör jag för att fÄ weekly prenumerationer bara pÄ denna del av forumet? Det Àr ju ett stort forum sÄ det kan bli rÀtt mycket annars.

1 Like

Möjligen finns det ett smidigare sÀtt jag inte hittat Àn, men detta Àr mitt förslag pÄ lösning:

Klicka pĂ„ kategorin du inte vill följa, t.ex. “Academia”. DĂ„ fĂ„r du upp den vy jag klistrat in ovan. Högt upp till höger finns en cirkel. Klicka pĂ„ den och vĂ€lj hur ofta du vill fĂ„ notifikationer frĂ„n den kategorin. Om du vĂ€ljer “Mute” sĂ„ hör du aldrig nĂ„gonting frĂ„n den kategorin.

Gör sedan samma procedur för varje kategori du inte vill följa.

Tack :slight_smile:

1 Like

Jag testar att svara via mailen och ser om det funkar :blush:

1 Like

Funkar superbra!

1 Like

Ska vi kanske ha en presentationstrÄd eller nÄt? DÄ blir det kanske lite enklare för nya personer att komma in och sedan bli inkluderade pÄ hemsidan ocksÄ?